Přírůstek do smečky

20.08.2007 00:00

Tak jsem se vám jednou ráno probudila a nevěřila jsem vlastním očím!

Páníčci měli nachystanou novou přepravku v autě. Celou jízdu k mé oblíbené babičce jsem přemýšlela k čemu asi je.

Dlouho mě čekat nenechali, páníčci zastavili u jakési záhadné stavby a tam na mě bafli dva černé fleky!

Páníčci je muchlali, jako bych tam ani nebyla, takže jsem je fakt neměla ráda, cukrovali se s nimi a představte si tu hrůzu, vložili je do té přepravky v autě a odváželi si je domů !!!

Tak se nám rozrostla smečka o dva černé fleky ... které celou cestu domů neustále vydávali strašné zvuky .... .  Po cestě mezi vzácným tichem páníčci vykřikovali jeden zvláštní výraz za druhým, to se asi snažili tu vřískající hrůzu pojmenovat.

 

Po celých dvou dnech, kdy museli ty "fleky"  jít na povinnou kontrolu a injekce ( to jsem jim fakt přála ) páníčci zjistili, že nemají kocoura a kočku, ale dva kocoury. To vám byla psina, když to doma panička vyklopila.

Nyní zbývalo jen vymyslet pro ty dva divochy jméno, podle výrazů mých lidiček jsem pochopila, že to není taková sranda, ale nakonec zvítězili Timothy ( Timy ) a Monthy (Monty).

 

Takže hurááááá, jsme pojmenováni všichni .... .